Guidelines for the right of withdrawal
Har du en vare du vil returnere? Klikk her og følg instruksene.
Retur
Hos oss har du 14 dagers returrett fra dagen du mottok varen din.
For at vi skal godkjenne returen må varen være i samme stand som mottok den, ubrukt og i sin originale emballasje. Du trenger også å ha en kopi av kvitteringen eller et kjøpsbevis dersom det blir nødvendig å bevise kjøpet (dette får du på e-post så pass på å ikke slette den)
Behandling av din retur
Merk at vi ikke behandler returer om det ikke blir sendt til oss først via denne portalen. Ta kontakt dersom du har noen spørsmål om dette.
Vi behandler din retur fortløpende, og vil varsle deg når vi har mottatt og inspisert returen på om din retur blir godkjent eller ikke. Om den blir godkjent får du en oppdatert e-post fra oss eller vår betalingspartner når din retur er ferdigbehandlet. Behandlingstiden for refusjon kan variere ut i fra hvilken bank eller kortutsteder du har.
Om returen ikke blir godkjent vil vi kontakte deg med begrunnelse for hvorfor returen ikke ble godkjent.
Skader og problemer
Kontroller bestillingen din ved mottakelse, og kontakt oss umiddelbart om varen er defekt, skadet eller hvis du har mottatt feil vare, slik at vi kan evaluere problemet og rette opp i det.
Kontakt oss
Du kan alltid kontakte oss for spørsmål om retur på post@blankbox.no.
Retur
Hos oss har du 14 dagers returrett fra dagen du mottok varen din.
For at vi skal godkjenne returen må varen være i samme stand som mottok den, ubrukt og i sin originale emballasje. Du trenger også å ha en kopi av kvitteringen eller et kjøpsbevis dersom det blir nødvendig å bevise kjøpet (dette får du på e-post så pass på å ikke slette den)
Behandling av din retur
Merk at vi ikke behandler returer om det ikke blir sendt til oss først via denne portalen. Ta kontakt dersom du har noen spørsmål om dette.
Vi behandler din retur fortløpende, og vil varsle deg når vi har mottatt og inspisert returen på om din retur blir godkjent eller ikke. Om den blir godkjent får du en oppdatert e-post fra oss eller vår betalingspartner når din retur er ferdigbehandlet. Behandlingstiden for refusjon kan variere ut i fra hvilken bank eller kortutsteder du har.
Om returen ikke blir godkjent vil vi kontakte deg med begrunnelse for hvorfor returen ikke ble godkjent.
Skader og problemer
Kontroller bestillingen din ved mottakelse, og kontakt oss umiddelbart om varen er defekt, skadet eller hvis du har mottatt feil vare, slik at vi kan evaluere problemet og rette opp i det.
Kontakt oss
Du kan alltid kontakte oss for spørsmål om retur på post@blankbox.no.